ECOTONE www.http://www.ecotone.com.pl
Gdynia ul. Stryjska 24
Tel. 58 552 33 73, E-mail:

Regulamin

 

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO ECOTONE

 

Sklep internetowy dostępny pod adresem www.ecotone.com.pl, prowadzony jest przez Ecotone Goc i Spółka Sp.J. NIP: 585-00-10-588, Regon: 015206780.
Siedziba firmy: 81-871 Sopot, ul. Słowackiego 12.

Biuro Obsługi Klienta ul Stryjska 24, 81-506 Gdynia

 

Zasady sprzedaży

 
Sposoby składania zamówień:
 
Poprzez koszyk sklepu internetowego
 
Preferowany przez nas sposób. Umożliwia szybką i automatyczną obsługę zamówienia. Poniżej opis tego sposobu zamówienia krok po kroku.
 
1) Aby dokonać zakupu towaru najpierw należy włożyć towar lub towary do koszyka poprzez wciśnięcie przycisku „Zamów” znajdującego się przy wybranym towarze. W ten sposób możesz dodawać kolejne produkty do swojego wirtualnego koszyka.
Po umieszczeniu wszystkich towarów które chcesz zakupić w koszyku, wciśnij ‘Przejdź dalej’
 
2) W drugim kroku wybierasz sposób dostawy i sposób płatności. Wybierasz czy chcesz aby kurier lub listonosz dostarczył przesyłkę, sposób płatności lub wybierasz odbiór własny i wskazujesz sposób zapłaty za zamówienie.
 
3) W kroku trzecim należy podać dane kontaktowe do osoby zamawiającej (potrzebne do potwierdzenia zamówienia) oraz adres dostawy, dane do faktury jeśli chcesz taką otrzymać. Możesz również zalogować się do swojego konta, wcześniej utworzonego w naszym serwisie – wszystkie wprowadzone wcześniej dane zostaną dodane do bieżącego zamówienia.
WAŻNE – aby przejść do następnego ekranu wymagane jest potwierdzenie zapoznania się z niniejszym regulaminem!
 
4) Ekran czwarty („Podsumowanie zamówienia”) pokazuje wszystkie wprowadzone informacje celem ich sprawdzenia. Masz możliwość ich poprawienia oraz ostatecznego zatwierdzenia co jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia. Ostatecznego zamówienia dokonujesz przyciskiem "Potwierdź zakup".
Złożenie zamówienia oznacza wyrażenie woli zawarcia umowy sprzedaży na przedstawionych warunkach i wiąże się z obowiązkiem zapłaty za zamówione towary.
Po złożeniu zamówienia otrzymasz na podany adres poczty elektronicznej automatyczny email z podsumowaniem zamówienia.
 
Niezwłocznie (nie później niż następnego dnia roboczego) skontaktuje się z Tobą nasz pracownik aby potwierdzić, że przyjmujemy Twoją ofertę, ewentualnie aby przedstawić Ci alternatywną propozycję, którą będziesz mógł przyjąć lub odrzucić. Jeżeli otrzymasz od nas wiadomość elektroniczną potwierdzającą przyjęcie oferty (potwierdzenie zamówienia) oznacza to, że doszło do zawarcia, pomiędzy Tobą, a ECOTONE, umowy sprzedaży. Do potwierdzenia zamówienia załączone będą również najistotniejsze informacje na temat zawartej umowy sprzedaży
Po otrzymaniu potwierdzenia zamówienia – jeżeli wybrałeś sposób płatności zakładający płatność z góry – możesz i powinieneś dokonać zapłaty. Kolejny etap to już tylko oczekiwanie na przesyłkę z zamówionym towarem.
W dniu wysyłki otrzymasz automatyczny email powiadamiający o wysłaniu przesyłki. Będzie on zawierał wszelkie pomocne informacje do szczęśliwego i wygodnego zakończenia transakcji (np. kontakt z kurierem, nr przesyłki) W każdej chwili podczas zamawiania możesz kontaktować się z naszą firmą a my udzielimy wszelkich niezbędnych informacji
 
Zamówienie faksem pod numerem 585521535
 
Pod numer 585521535 należy wysłać faks zawierający niezbędne dane (patrz niżej) Zamówienie zostanie potwierdzone przez nas e-mailem lub faksem. Zamówienie powinno być sporządzone na papierze firmowym zamawiającego.
 
Pocztą elektroniczną (email)
 
Wystarczy przesłać email na adres biuro @ ecotone.pl zawierający niezbędne dane. Potwierdzimy zamówienie odpowiadając na Twoją wiadomość.
 
 
Niezbędne dane do przyjęcia zamówienia
 
Zamawiając u nas towary, do należytej realizacji zamówienia niezbędne będzie podane następujących danych:
 
imię i nazwisko zamawiającej osoby
adres email zamawiającej osoby
Telefon do zamawiającej osoby
Wybrany sposób dostawy
Wybrany sposób płatności
Adres dostawy (jeśli wybrano wysyłkę)
Lista zamawianych towarów i ich nazwę / kod produktu
 
 
 
Zawarcie umowy sprzedaży
 
W przypadku zamówienia za pośrednictwem faksu, poczty elektronicznej lub telefonu, do zawarcia umowy dochodzi – podobnie jak w przypadku zamówień za pośrednictwem strony internetowej, z chwilą potwierdzenia przez Nas złożonej przez Ciebie oferty (zamówienia).
 
Potwierdzanie zamówień
 
Złożone zamówienia potwierdzamy niezwłocznie w godzinach pracy czyli 8.00 - 16.00 w dni robocze. Potwierdzamy zamówienia zawsze poprzez wysłanie potwierdzenia w wiadomości email, niezależnie czy następował kontakt telefoniczny czy nie. Jeśli nie podałeś adresu email, zamówienie potwierdzimy podczas rozmowy telefonicznej.
 
Jeśli pomimo podejmowanych prób kontaktu, nie uda nam się potwierdzić zamówienia przez 3 dni robocze od daty złożenia zamówienia, zastrzegamy sobie możliwość odstąpienia od jego realizacji o czym poinformujemy dostępnymi sposobami (np. pocztą elektroniczną).
 
Zmiana zamówienia
 
Po zawarciu umowy możliwe jest dokonanie zmiany zamówienia w zakresie adresu dostawy czy towaru. W celu zmiany zamówienia skontaktuj się z naszym Działem Sprzedaży biuro @ ecotone.pl lub tel. 585521535.
 
Wyżej opisane prawo do zmiany umowy w żaden sposób nie ogranicza ani nie wyłącza przysługującego Ci prawa do odstąpienia od umowy sprzedaży zgodnie z obowiązującymi przepisami (informacje o prawie odstąpienia znajdziesz w dalszej części Zasad Sprzedaży).
 
Odwołanie zamówienia
 
Jeśli chcesz odwołać zamówienie skontaktuj się z naszym pracownikiem pod numerem telefonu 585521535 lub email-em: biuro @ ecotone.pl Jeśli zarejestrowałeś się w naszym systemie zamówień, możesz przy jego pomocy zgłosić chęć anulowania zamówienia.
 
 
Sposoby płatności
 
Dla wygody klientów oferujemy kilka form płatności za produkty i usługi oferowane przez naszą firmę. Inne, specjalne warunki płatności ustalane są na podstawie odrębnych ustaleń z działem finansowym naszej firmy lub z dyrektorem finansowym (np. płatność odroczona).
 
Gotówka za pobraniem
 
W tym wypadku pieniądze odbiera kurier dostarczający towar. Koszt pobrania wliczony jest w cenę przesyłki. Wartość pobrania nie może przekraczać 5 000 zł, płatność przy większych zamówieniach musi być realizowana przez przelewy bankowe (lub częściowo przez przedpłatę przelewem, częściowo przez pobranie). Jeżeli to możliwe, towar o wartości powyżej limitu pobrania może być rozdzielony na dwie osobne przesyłki i wysłany na dwa razy, w odstępie jednego dnia.
 
Gotówka
 
Zamówienie płatne gotówką w momencie odbioru zamówionego towaru w Biurze Obsługi Klienta Ecotone, ul. Stryjska 24, 81-506 Gdynia
 
Przedpłata na konto bankowe
 
Ustalona cena sprzedaży wpłacana jest z góry (tj. przed wysłaniem towaru) na rachunek bankowy. Wysyłka towaru następuje po wpłynięciu pieniędzy na nasze konto bankowe. Na życzenie wystawiamy faktury proforma. Czas wpłynięcia pieniędzy na nasze konto to zazwyczaj 24 godziny od zlecenia przelewu licząc tylko dni robocze chyba, że przelew wykonany jest z banku w którym mamy konto, wtedy pieniądze są u nas w ciągu 5-10 minut.
 
Numer konta bankowego:
 
Bank: mBank o/Gdańsk
Nr rachunku: 04 1140 1065 0000 2937 5200 1001
 
Uwaga! Jeśli dokonujesz przedpłaty oraz wybrałeś za sposób dostawy odbiór osobisty, będziemy wymagać od Ciebie wylegitymowania się aby upewnić się, że jesteś uprawniony do odbioru danego zamówienia. Jeśli odbioru ma dokonać inna osoba, przekaż nam wcześniej dane identyfikacyjne (np. numer dokumentu tożsamości) tej osoby.

 

 

 

Karta kredytowa - autoryzacja przez stronę e-CARD

 

 

Płatność kartą płatniczą obsługuje firma eCard S.A.

Obsługiwane karty płatnicze:

Visa
Visa Electron
MasterCard
MasterCard Electronic
Maestro

Strona główna eCard S.A. - bezpieczne płatności online

 

 

 

 

Płatności mogą być dokonywane z użyciem kart wypukłych systemów standardowo obsługiwanych przez operatora kart płatniczych tj. eCard SA lub, w przypadku płatności kartą przy odbiorze osobistym, First Data Poland (dawniej PolCard) tj. VISA i MASTERCARD. Nie są obsługiwane karty DINERS CLUB, JCB i American Express z uwagi na bardzo wysokie prowizje jakimi nasz sklep jest obciążany przez te organizacje. W zależności od decyzji banku - wystawcy karty - możliwe jest dokonywanie zapłat przy użyciu kart VISA ELECTRON
 
 
Limity płatności: maksymalna kwota jednej transakcji kartą to 10000 zł.
 
 
Karta kredytowa – płatność w terminalu w naszym Biurze Obsługi Klienta
 
W Biurze Obsługi Klienta można dokonać płatności za pośrednictwem karty kredytowej/płatniczej przy użyciu standardowego terminala. Nie są obsługiwane karty DINERS CLUB, JCB i American Express z uwagi na bardzo wysokie prowizje jakimi nasz sklep obciążany jest przy płatności tymi kartami.
 
 
Sprzedaż na raty
 
W chwili obecnej nie oferujemy sprzedaży ratalnej.
 
 
PayPal
 
W chwili obecnej nie oferujemy płatności PayPal
 
 
 
Konta bankowe
 
ECOTONE - GOC, ILISZKO, MEISSNER SP.J.
ul. Słowackiego 12
81-871 Sopot
 
Bank: BRE Bank SA o/Gdańsk
Nr rachunku: 04 1140 1065 0000 2937 5200 1001
 
 
Faktury VAT i paragony
 
Na wszystkie towary zakupione w naszej firmie wystawiamy dowody zakupu w postaci paragonu fiskalnego lub faktury VAT. W przypadku chęci otrzymania faktury VAT należy wypełnić odpowiednie pola formularza podczas składania zamówienia. Dokument zakupu przesyłamy razem z zamówionym towarem.
 
Informujemy, że zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 11.12.2012 r. - Dz. U. nr 0 z 2012 r. poz. 1428 - faktura VAT nie musi zawierać oznaczenia ORYGINAŁ/KOPIA oraz nie musi posiadać pieczątki i podpisu wystawcy.
 
 
Koszty dostawy
 
Wartość zamówienia powyżej 1500 zł+ przedpłata =DOSTAWA BEZPŁATNA
 
Sposób dostawy na terenie kraju
 
 
Przedpłata
Pobranie
Poczta Polska*
17,00 zł
22,00 zł
UPS**
23,00 zł
34,00 zł
 
 
*) Pocztą Polską wysyłamy tylko zamówienia o wartości do 350 zł
**) UPS - przesyłka do 30kg
 
 
Dostawa za granicę - nasze towary dostarczamy na cały świat z wyłączeniem miejsc, do których firmy POCZTEX, UPS i/lub FEDEX nie prowadzą usług. W przypadku wysyłki towarów za granicę, wycena usługi transportowej wykonywana jest bezpośrednio w oparciu o cenniki ww firm i przedstawiana jest na dokumencie Proforma, który jest wysyłany na wskazany na zamówieniu adres email lub nr fax
 
Czas dostawy
 
Czas dostawy towaru zależny jest od sposobu dostawy, poniżej podajemy orientacyjne czasy dostawy dla Twojej wiadomości. Jednocześnie przypominamy, że o czasie realizacji zamówienia, tj. czasie w jakim zobowiązujemy się dostarczyć Ci zamówiony towar, informujemy Cię (zgodnie z wymogami prawa) po wybraniu towaru i sposobu dostawy, ale zawsze przed ostatecznym złożeniem zamówienia (tj. potwierdzeniem przez Ciebie zakupu przez przycisk ‘Potwierdź zakup’)
 
Dostawa firmą kurierską
 
W przypadku 95% nadawanych przesyłek czas dostawy to 1 dzień roboczy. Czyli na drugi dzień roboczy po dniu w którym nadaliśmy przesyłkę należy spodziewać się przyjazdu kuriera. W przypadku firmy kurierskiej UPS wysyłamy usługą Express Saver co oznacza gwarancję dostawy w następnym dniu roboczym.
 
Niestety te 5% to przypadki kiedy firma kurierska nie wywiąże się należycie ze swoich obowiązków na skutek różnych przyczyn np. awaria samochodu dostawczego, potężne korki na drogach, ciężkie warunki atmosferyczne, wypadki, niedopatrzenia i błędy ludzkie a także brak obecności adresata pod adresem dostawy.
 
Dlatego warto sprawdzać stan realizacji dostawy na stronie internetowej firmy kurierskiej. Podając uzyskany od nas numer przesyłki możecie Państwo uzyskać więcej informacji o przesyłce. Przesyłki można także śledzić na stronach internetowych firm kurierskich. Dodatkowych informacji udzieli dyspozytor w firmie kurierskiej z która warto kontaktować się telefonicznie.
 
Dostawa Pocztą Polską
 
W przypadku większości przesyłek jest to od 2 do 7 dni. Niestety, mimo nadawania wszystkich przesyłek jako przesyłki priorytetowe, zdarzają się przypadki znacznych opóźnień w dostawach. Poczta udostępniła narzędzie informatyczne do monitorowania paczek: www.sledzenie.poczta-polska.pl co może być przydatne dla naszych klientów.
 
 
 
Sposoby dostawy
 
Zamówienie wysyłamy usługą UPS Express Saver. W ramach tej usługi firma UPS gwarantuje dostarczenie przesyłki następnego dnia roboczego po nadaniu. Dla pilnych przesyłek zachęcamy do wyboru tego sposobu dostarczenia przesyłki.
 
Poczta Polska (paczka pocztowa oraz list polecony)
 
Zamówienia do wartości 350 zł można otrzymać także za pośrednictwem Poczty Polskiej. Wszystkie przesyłki wysyłamy usługą przesyłki priorytetowej. Przesyłki pocztowe nadajemy codziennie.
 
Odbiór osobisty
 
Zamówione towary można odebrać osobiście w naszym Biurze Obsługi Klienta w Gdyni w godzinach 8:00 – 16:00 (poniedziałek - piątek)
 
 
UWAGA!!! Zalecamy sprawdzenie, w chwili odbioru przesyłki, czy opakowanie jest oryginalnie zapakowane. Paczka powinna być oklejona taśmami firmowymi Ecotone, które nie powinny nosić śladów uszkodzenia. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia opakowania, taśm lub stwierdzenia prób otwierania przesyłki, uprzejmie zalecamy, jeżeli tylko jest to możliwe, spisanie - w obecności kuriera - protokół odbioru (reklamacji). Po dokonaniu odbioru prosimy o sprawdzenie – jeżeli to możliwe to jeszcze w obecności kuriera - czy zawartość paczki jest zgodna z zamówieniem oraz czy towary nie noszą śladów uszkodzenia. W razie stwierdzenia nieprawidłowości zalecamy spisanie stosownego protokołu. Jeżeli to możliwe sugerujemy poprosić kuriera o złożenie podpisu na takim protokole. Niezależnie od tego czy uda się spisać, któryś z protokołów, o których mowa powyżej, prosimy o niezwłoczne skontaktowanie się z naszą firmą.
 
Sugerujemy zawsze sprawdzać zawartość przesyłki przy kurierze, nawet jeśli nie nosi ona widocznych śladów uszkodzeń.
 
Zwrot towaru czyli odstąpienie od umowy
 
W przypadku zawarcia umowy na odległość (tj. poprzez naszą stronę internetową, telefonicznie, faksem lub za pomocą poczty elektronicznej), jeżeli jesteście Państwo konsumentami w rozumieniu kodeksu cywilnego, mają Państwo prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
 
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (tj. ECOTONE BOK ul Stryjska 24 81-546 Gdynia) o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia np. poprzez:
 
  • wypełnienie formularza dostępnego na naszej stronie internetowej i przesłanie go mailem na adres biuro @ ecotone.pl lub faksem na nr 585521535
  • wysłanie wiadomości email z oświadczeniem na adres biuro @ ecotone.pl
  • przesłanie oświadczenia na papierze, w paczce, razem ze zwracanym towarem
  • przesłanie oświadczenia faksem na nr 585521535
 
Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną). Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
 
Zwracany towar prosimy odesłać na adres: ECOTONE BOK ul Stryjska 24 81-546 Gdynia z dopiskiem ‘ZWROT’ dla łatwiejszej identyfikacji przesyłki. Towar odsyłacie Państwo na swój koszt.
 
 
Skutki odstąpienia od umowy
 
W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
 
Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba, że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie, w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
 
Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany jeżeli odeślą Państwo rzecz przez upływem 14 dni.
 
Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
 
Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
 
Brak prawa do odstąpienia od umowy
 
Informujemy, że prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa oraz na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
 
  • o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
 
Reklamacje i skargi
 
Reklamacje
 
Informujemy, że w przypadku zastrzeżeń co do zakupionego towaru, mogą Państwo skorzystać z uprawnień wynikających z rękojmi oraz – jeżeli gwarancja została udzielona – z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji.
 
Wszystkie towary oferowane w naszym sklepie internetowym są fabrycznie nowe oraz wolne od wad fizycznych i prawnych. Sklep jest odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
 
Rękojmia
 
Ponosimy odpowiedzialność z tytułu rękojmi na zasadach określonych w kodeksie cywilnym. Wszelkich zgłoszeń z tytułu rękojmi możecie Państwo dokonywać za pośrednictwem formularza znajdującego się na stronie internetowej lub pocztą elektroniczną na adres biuro @ ecotone.pl 
 
W zgłoszeniu dokonywanym w ramach rękojmi prosimy o jednoznaczne określenie czego się Państwo domagacie oraz opisanie na czym polega zgłaszana wada. Prosimy także o wysłanie na adres ECOTONE BOK ul Stryjska 24 81-546 Gdynia, kwestionowanego towaru. Chcielibyśmy podkreślić, iż bardzo często nie jesteśmy w stanie odnieść się do zgłaszanej przez Państwa wady nie dysponując towarem w celu jego zbadania.
 
Do Państwa żądania ustosunkujemy się w terminie 14 dni, informując, czy je uznajemy czy nie. Brak odpowiedzi w tym terminie oznacza, że uznaliśmy Państwa roszczenie za uzasadnione.
 
W przypadku uznania przez nas Państwa roszczeń niezwłocznie przystąpimy do usunięcia wady w sposób przez Państwa określony.
 
W przypadku nie uznania przez nas Państwa żądań, przysługuje Państwu prawo skierowania sprawy do sądu lub też skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń (w tym zakresie możliwe jest np. skorzystanie z mediacji Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej).
 
Gwarancja
 
Gwarancja zwykle udzielana jest przez producenta lub dystrybutora danego towaru. W przypadku udzielenia gwarancji odpowiedzialność wobec konsumenta (nabywcy towaru) ponosi udzielający gwarancji, zwany gwarantem.
 
W przypadku woli skorzystania z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji powinni Państwo zwrócić się bezpośrednio do gwaranta, jednakże aby ułatwić Państwu możliwość skorzystania z uprawnień gwarancyjnych, oferujemy pośredniczenie pomiędzy Państwem, a gwarantem.
 
W związku z powyższym, w przypadku towarów kupionych od ECOTONE, objętych gwarancją, możecie Państwo – zamiast bezpośrednio kontaktować się z gwarantem – skontaktować się z nami. Proponujemy skorzystanie z formularza znajdującego się na naszej stronie internetowej, przy czym proszę pamiętać, aby zaznaczyć, że chcecie Państwo skorzystać z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji.
 
W przypadku skorzystania z naszego pośrednictwa zobowiązujemy się do przekazania towaru gwarantowi w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania przez nas towaru od Państwa. Towar prosimy przesyłać na adres ECOTONE BOK ul Stryjska 24 81-546 Gdynia.
 
Rozpatrywanie Państwa roszczeń z tytułu gwarancji odbywało się będzie na zasadach określonych w treści udzielonej gwarancji. Po otrzymaniu przez nas towaru od gwaranta niezwłocznie poinformujemy Państwa o odebraniu przez nas towaru od gwaranta i o działaniach podjętych przez gwaranta oraz prześlemy towar na wskazany przez Państwa adres albo będziecie mogli Państwo odebrać od nas towar osobiście. Koszt odesłania naprawionego towaru ponosi ECOTONE.
 
Skargi
 
Jeśli chcesz zgłosić reklamacje dotyczące jakości obsługi/trybu realizacji zamówienia – prosimy o przesłanie reklamacji w formie pisemnej na adres Biura Obsługi Klienta ( ECOTONE BOK ul Stryjska 24 81-546 Gdynia)

 

 

 

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

 Ecotone zastrzega sobie prawo do:

- zmiany cen towarów w ofercie sklepu internetowego.

- wycofania poszczególnych produktów z oferty sklepu internetowego.

- wprowadzania nowych lub zmodyfikowanych towarów do oferty sklepu internetowego.

 

Bezpieczeństwo danych osobowych:

 

Zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (oraz późniejsze zmiany) zapewniamy ochronę wszystkich danych osobowych, jakie zostały pozyskane w wyniku prowadzenia działalności handlowej i realizacji Państwa zamówień w naszym serwisie.

Sprzedawca zapewnia, iż dane osobowe Kupujących przetwarzane będą wyłącznie dla celów realizacji zamówienia oraz dla celów marketingowych Sprzedawcy.

 W przypadkach i na zasadach określonych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 roku ochronie danych osobowych (Dz.U. 2002, Nr 101, poz. 926 z późn. zmianami), Kupujący ma prawo żądania uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania danych osobowych, czasowego lub stałego wstrzymania ich przetwarzania lub ich usunięcia, jeżeli są one niekompletne, nieaktualne, nieprawdziwe lub zostały zebrane z naruszeniem prawa albo są już zbędne do realizacji celu, dla którego zostały zebrane, a także ma prawo wniesienia pisemnego żądania zaprzestania przetwarzania jego danych osobowych.

Sprzedawca nie będzie przetwarzać ani udostępniać innym podmiotom danych o Kupujących i zakupach dokonanych przez Kupujących.

Wypełnienie formularza z danymi Zamawiającego równoznaczne jest ze zgodą na przechowywanie oraz przetwarzanie podanych danych osobowych do celów realizacji i rozliczania transakcji. Dane osobowe Zamawiającego będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji złożonego zamówienia, w tym wystawienia faktury lub rachunku i prowadzenia sprawozdawczości finansowej. Dane te są poufne i nie będą ujawniane osobom trzecim.

Klient ma prawo do wglądu do własnych danych osobowych oraz ich poprawek, a także usunięcia z bazy danych sklepu. W tym celu należy wysłać wiadomość z określoną dyspozycją na adres e-mail: office@ecotone.pl

Treść przedstawiona na stronie nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu prawa. Zdjęcia umieszczone przy poszczególnych towarach mają charakter poglądowy i tym samym mogą odbiegać od faktycznego wyglądu prezentowanego towaru.

W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy kodeksu cywilnego.

 

W razie zamówienia hurtowego, prosimy o kontakt na adres e-mail: biuro@ecotone.pl

 

Wszelkie opinie i zapytania dotyczące pracy sklepu prosimy kierować poprzez:

e-mail: biuro@ecotone.pl

listownie na adres: Ecotone Biuro Obsługi Klienta, ul. Stryjska 24, 81-506 Gdynia

telefoniczne: +48 58 552 33 73

lub faksem: +48 58 552 15 35